Heu provat mai de treure el so a una peli de por? Passa d'espantar a fer riure. I és que és ben sabut que l'àudio és l'encarregat de parlar al subconscient i crear la tensió que tota cinta d'aquest gènere busca provocar. El cas és que el compositor Mark Korven i el fabricant de guitarres Tony Duggan-Smith es van fixar que tots aquests sons eren sempre els mateixos, extrets de les mateixes biblioteques digitals, repetitius i sense cap mena d'innovació. Van decidir que això no podia ser i es van posar a treballar en l'Apprehension Engine, una màquina de sons analògics, originals i terroríficament desagradables que s'ha convertit en imprescindible en els estudis de sonorització i en l'art de generar malsons i acollonir a l'espectador.
Heu provat mai de treure el so a una peli de por? Passa d'espantar a fer riure. I és que és ben sabut que l'àudio és l'encarregat de parlar al subconscient i crear la tensió que tota cinta d'aquest gènere busca provocar. El cas és que el compositor Mark Korven i el fabricant de guitarres Tony Duggan-Smith es van fixar que tots aquests sons eren sempre els mateixos, extrets de les mateixes biblioteques digitals, repetitius i sense cap mena d'innovació. Van decidir que això no podia ser i es van posar a treballar en l'Apprehension Engine, una màquina de sons analògics, originals i terroríficament desagradables que s'ha convertit en imprescindible en els estudis de sonorització i en l'art de generar malsons i acollonir a l'espectador.